fredag, mars 09, 2007

Till andra sidan vattnet.

Vi hamnade på nation igår. Det var inte riktigt meningen.

Egentligen var planen att bara "ses och äta en bit mat, kanske ta en öl". Eftersom det var fullsatt på Östgöta gick vi till Lunds Nation där vi mumsade i oss lax och kladdkaka (vissa mer, vissa mindre, resten låter vi vara osagt ^^). Och helt plötsligt blev planen att vi bara skulle "titta in" på ÖG:s. Kanske stanna en stund och ta en öl.

Jag gick hem halv två. Det var en jäääävligt kul kväll med bra musik, även om dansgolvet i stort sett var tomt sånär på ett större gäng PA-studenter som shakade järnet. Vi träffade nämligen halva klassen där.

Så. Kul med utekväll tänker ni kanske. Och ja, det kan man tycka. Fast kanske inte om man vet att jag har planer på en heldag i Köpenhamn idag. Givetvis vaknade jag med en bultande huvudvärk efter 5,5 timmars sömn och kastade i mig en ipren innan jag ens fått upp ögonen. (eller, jag hoppas tamejfan att det var en ipren!!) Nu är jag någorlunda vid liv och nyduschad, så efter frukost och lita fixa-fixa blir det tåget till Justina för min del. Later!

Inga kommentarer: