söndag, mars 18, 2007

Saint Patrick's day.

För er som missade det så var det Saint Patrick's day igår. Dvs Irlands nationaldag. Då ska man ha gröna kläder på sig och dricka Guiness. Jag misslyckades lite på den biten. (Röd tröja och Budweiser, förlåt!).

I alla fall, eftersom jag har en äkta irländare i min bekantskapskrets (Hej Al! ^^) var detta ett ypperligt tillfälle att fira lite (fastän jag fortfarande led av viss dagen-efter-trötthet). Vi var på Glorias och drack öl, lyssnade på irländsk livemusik och hade allmänt trevligt. För en gångs skull kom jag faktiskt hem och sov i hyfsad tid ;)

Däremot är det fortfarande vissa pusselbitar från fredagskvällen som inte fallit på plats helt. Jag undrar till exempel lite över varför jag har ett blåmärke på näsan. Förslag på lösning mottages tacksamt.

Inga kommentarer: