torsdag, mars 29, 2007

Dagens läxa.

Igår lärde jag mig en sak. Eller, egentligen två saker. Ta nu lärdom av mina visdomar.

Läxa nr 1 - Drick inte efter klockan 12 på natten.
Kvällen började ganska bra med öl på Krischan, och sen blev det utgång på Västgöta Nation. Och där fick en viss klasskamrat mig att bjuda på drinkar fram tills ungefär den tidpunkt då baren stängde. Det märks såhär i efterhand. Liiite småseg.

Bättre sagt - när jag satt på PiL-expen idag kände jag mig fortfarande svagt påverkad och instabil. Tur att ingen kom och ställde några jobbiga frågor ;)

Läxa nr 2 - Inte cykla påverkad.
Borde ha lyssnat på Eric. De äldres visdom...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill inte låta elak men skönt att nån mer mår dåligt idag ;) Jag har influensan =(

Pauline sa...

kent: tråkigt!! krya på dig =)

Anonym sa...

Tack =)

Vulpes Argentum sa...

kent- det var precis det tips jag tänkte komma med.

skaffa influensa så är du inte sugen på att vara ute och slarva på nätterna. sjuuuuk