lördag, mars 17, 2007

[känd från bloggen]

Det blev en tämligen oplanerad utekväll igår, på inrådan av korridoren. Först med tacos och (i mitt fall) rosévin, sen bara rosévin och sen... Ja, sen gick det som det gick. Temat för kvällen kändes (återigen, i mitt fall) som "kommer detta med i bloggen?", vilket är lite hämmande. Lite intressant är det däremot, när folk presenterar sig med "hej, [namn] och det är du som har bloggen?". Den där anonymiteten som jag drömde om en gång i tiden, den rök nog i och med Sydsvenskan.

Men i alla fall. Åter till gårdagen. Det blev Blekingska Nation, vilket var trevligt eftersom det är så väldigt nära mitt hem. Ingen lång väg att gå/cykla, inga långa uppförsbackar, inga taxikostnader. Smidigt. Vad jag egentligen tyckte om musiken ska vi låta vara osagt, men det var väl nån låt i alla fall, som inte var helt dum... Bästa konversationen var den jag hade på toaletten med ett gäng okända tjejer, och som hade nånting att göra med färgen på väggarna, och vad mötet mellan lila och orange egentligen betyder. Nånting sånt.

Sen gick jag hem och sov. That's it.

^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar alltid ha så kul när ni går ut :)
Kommer du hem till Melody Club nästa helg?

Pauline sa...

Fun: Vi HAR alltid kul när vi går ut. Det är ju det som är grejen ;) Nej, kommer inte hem nästa helg (även om melody club skulle vara superskoj), har lite dålig ekonomi just nu... Du ska dit eller?

Unknown sa...

Självklart ska jag dit! Årets höjdpunkt! Typ :P