lördag, mars 24, 2007

Den med den öde korridoren.

Det är läskigt tomt i min korridor just nu. Majoriteten verkar ha flytt hemåt/bortåt över helgen, vilket känns lite småtråkigt. Resten håller sig tydligen till sina rum. Så det blev filmkväll i köket idag - Kalle och Chokladfabriken vilket var trevligt. Popcorn och chokladbollar slår heller aldrig fel.

Läskigt är däremot att jag inte har ätit annat än frukost och socker idag. I stort sett. Skärpning på den punkten!




And there I went and ruined that friendship.

1 kommentar:

Anders sa...

Om det känns öde någon gång så är det bara att knacka på. Även om min dörr inte alltid är öppen så är jag ganska ofta hemma och jag är aaalltid på att "göra saker" i stil med promenad, filmkväll, baka, träna, springa (den som kollapsar först förlorar) eller bara prata! Bara så du vet:)