torsdag, mars 08, 2007

Modeblogg - fortsättningen.

Jag börjar lite smått drömma om att köpa accessoarer. Skulle till exempel kunna tänka mig att shoppa loss lite på KyssJohanna, men funderar på om min ekonomi verkligen klarar av det. Dessutom åker jag till Köpenhamn imorgon (!!!), och shopping är inplanerad. Kanske blir något då ;)

Och ni som tycker att jag är en hemsk och lat människa som sitter vid datorn klockan 11 på förmiddagen - jag har faktiskt redan varit i skolan idag. Kom hem för en timme sedan eftersom vi bara hade en kort redovisning klockan 8 på morgonen. Redovisningen gick bra, så nu är det bara tentan kvar att oroa sig över...

Gymmet nästa!

2 kommentarer:

Fanny sa...

På tal om KyssJohanna. Har du sett deras jordgubbsklockor man ska ha runt halsen?. Hur snygga som helst! :D

Pauline sa...

Fanny: Det är en sån jag beställde igår kväll ;)