onsdag, mars 21, 2007

Dagens insats.

Tenta i övermorgon och nu vill jag bara få det hela överstökat. Jag känner mig inte alls tillräckligt förberedd och kommer antagligen ha grav ångest imorgon vid den här tiden, men wtf. Det känns som om jag inte riktigt greppar den här kursen och vad det egentligen är meningen att jag ska kunna, så vi får väl se hur det går på fredag.

Så. Skulle det gå dåligt skulle jag kunna skylla på mitt förvirrade känsloliv de senaste veckorna. Det har, som ni kanske har märkt (?) gått ganska upp och ner, från inte-förlora-pojkvän-ångest, via gjort-slut-med-pojkvän-sorg till lev-nu-förfan-student- och-singellivet!-yra.

Jag skulle också kunna skylla på att jag prioriterad andra saker. Idag till exempel har jag tagit tag i att städa mina skräphörnor (bakom fåtöljen gömde sig en hel del returpapper till exempel), röjt pappershögarna på skrivbordet, möblerat om stereon samt uppdaterat radiokanalerna i stereon, som fortfarande var på Smålandsstenarinställningarna. Allt detta med första säsongen av Grey's Anatomy på tv.

Men faktum kvarstår. Det finns inga undanflykter. Om tentan går åt skogen beror det helt och hållet endast på det faktum att jag är en lat jävel som inte orkar ta tag i det här med tråkig lagtext mer, utan önskar att tentan var i förrgår så man har det hela överstökat.

3 kommentarer:

Vulpes Argentum sa...

Nu har jag uppdaterat!!!

http://vulpesargentum.blogspot.com/

Få se om ngn läser nu då. Jag har ju inte samma connections på SDS som du ;)

Lycka till på tentan. You can do it!!!

Anonym sa...

Lycka till!
(det finns omtentor men inga omfester som vår inspector sa)

Fanny sa...

Tänkte att du kanske ville kolla in ESC bidragen på Youtube. Här finns alla länkarna http://www.escsweden.com/esc.htm
Kolla speciellt in Ukraina :P
Annars diggar jag Österrike :)
Lite avbrott i pluggandet liksom :P