söndag, mars 11, 2007

Go Ola!

Ja, det slutade med att jag tittade på Melodifestivalen ändå. Jag som tvärvägrat Melodifestival i fem (sex??) veckor i sträck snubblade på målsnöret, så där satt vi i Ullis soffa. Och åt lax med couscous och limesås (den enda sås jag faktiskt gillar!). Och satte poäng. Och skrattade åt Luuk. Och älskade The Ark.

För det var rätt låt som vann.

Faktiskt.


Dagens minne: The Ark på Gisleparken, mitt skärp med budskapet "The Ark!! Go OLA!!", keno och förfest hos Emma, stilettklackar som trampade en på fötterna, Ola Salo i svarta änglavingar och hotpants, att känna att man levde till "one of us is gonna die young".

1 kommentar:

Anonym sa...

Som ja sa; the ark är det som gäller! Rätt låt vann (förmodligen, inte så insatt). ÖG's va sjukt kul. Jag kommer sova gott imorgon bitti. Du verkar ha haft roligt. Allt gott. Godnatt! =) // Harald