lördag, mars 24, 2007

Inlägg nr 300

Det är tamejfan nåt fel på mig. Det måste det vara. Inte bara det här med att jag har en känsla av att ha klarat tentan riktigt bra utan att plugga de sista två, tre dagarna. Nej, jag är också oförskämt pigg efter en vild utekväll med sittning på Krischansta Nation. Jag borde ha insett att det skulle gå åt skogen med "ta det lite lugnt med spriten" när det blev tal om spritpaket. Att det sen var jag som drog igång golvskålar och en del av sångerna kändes som en ganska naturlig följd. A girl's gotta do what a girl's gotta do.

Men. Lyckligtvis var jag ju inte den enda som drack. Tjejen på tjejtoan (som kan ha hetat Cecilia eller något i den stilen) skulle ju ändå ha mig till att sjunga duett med henne - klar överförfriskning från hennes sida.

Det blev en hellyckad kväll, även om det är en liten bit i mitten som är lite småsuddig. Nu vet vi i alla fall att det går att få in en jäkla massa folk i ett korridorsrum (särskilt när 5 pers tränger ihop sig på den 1,5 kvadratmeter stora balkongen för att röka) och att det inte bara är jag som lyssnar på soundtracket till Shrek.

Inga kommentarer: