onsdag, mars 14, 2007

Flyt.

Cykla hem i svalt mörker för andra dagen i rad, och jag känner att alla små pusselbitar sitter på plats just nu. Jag mår bra. Även om jag tog ett sjukt svårt beslut för en och en halv vecka sedan (för ja, det är jag som är boven i dramat, skyll inte på honom) så känns det som att livet går åt rätt håll. Jag börjar få ordning på träning, tentaplugg och på att prioritera mig själv. Jag blev invald som utskottsordförande i programföreningens arbetsmarknadsutskott (typ) i förrgår. Jag trivs i Lund, jag känner att jag kan lita på folk i min omgivning, jag kan njuta av livet och ha kul.

Att vädret är alldeles underbart hjälper naturligtvis en bra bit på vägen.

Det enda jag försummar just nu är min korridor. Äter inget annat än frukost hemma eftersom dagarna går åt på biblioteket och liknande ställen, eller hos vänner - senast idag var det tacosmiddag. Det känns som om våren har potential att bli bra.

Riktigt bra.

1 kommentar:

A L V A S - P A P P A ! sa...

känner precis likadant! våren känns helt rätt!