onsdag, mars 07, 2007

Pauline goes modeblogg.

Eftersom Fanny bad så snällt kommer här bilder på mina nya skor. Jag suger på photoshop o.d. eftersom jag aldrig orkat lära mig, så skräck! skräck! helt obehandlade modebloggs-wannabe-bilder.


Vad ni inte vet är att jag har byxorna ungefär halvvägs ovanför knäna, eftersom jag inte orkade ta på mig ordentligt (läs: suga in magen) men ville låtsas att jag är cool och springer runt i mina svarta MissSixty-manchesterbyxor dagarna i ända.
Det gör jag inte. Jag är ett stort fan av mjukisbyxor. Det första jag tar av mig när jag kommer innanför dörren är skorna. Sen ryker jeansen och jag hoppar i nåt bekvämare. (obviously gäller detta inte om någon annan är med, då jag gärna behåller byxorna på) (det beror iofs på vilket sällskap, jag är inte helt omedgörlig, men oftast behåller jag kläderna på)

Så. Jag hoppas att ni godkänner. Själv är jag lite tveksam över rosett-knut-grejen, men antar att det går att ignorera. Eftersom jag är en hemsk människa som inte läser modebloggar (eller, inte många iaf) är mina nya jeans lika mycket bootcut som alltid, och då går det att dölja rosett-knut-grejen genom att revolt! ha byxorna utanför skorna. Shit liksom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, båda versionerna är nog fina, men jag håller med dig - mysbyxor är bäst!

Fanny sa...

Helt klart godkända :) Kramar