tisdag, mars 06, 2007

Ord mot ord.

Dagens dilemma: Ord.
Först alla ord som vill ut egentligen, saker jag vill berätta för folk om men som inte kommer sägas. Saker jag vill skriva här men som jag garanterat inte plitar ner bara så där. Saker som händer här, hur dagen varit, everything. Men går inte som det ska.

Och för det andra - alla ord som inte går in i mitt huvud. Jag har en tenta att plugga till men väljer att ägna dagarna åt att slösurfa, titta på filmer jag inte förstår, läser böcker som inte har med arbetsrätt att göra och shoppar nya skor.

För med nya skor går livet vidare. Eller hur?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara säga att jag gillar din blogg. Kul att se att det finns fler som bloggar om studentlivet i Lund :)

Pauline sa...

Anna: Tack så mycket! Jag blir glad för positiv (iofs även negativ) respons!

(*hint hint* till övriga läsare) ^^

Fanny sa...

Wihoo! Nya skor :)
Kan du inte leka modeblogg och visa upp en bild på dem?

Kramar