torsdag, april 05, 2007

Yet again

Att jag aldrig lär mig. Inte dricka när man väl kommit ut. Inte dricka efter tolv på natten.

Eller hey - inte dricka över huvud taget hade ju varit ett alternativ också. Efter påsk får det bli lite lugnare med det - man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol. Det gäller bara att låtsas att man druckit ;)

För övrigt blev det en trevlig kväll på Västgöta Nation med folk från korridoren igår. Det var otippat bra musik, tippat mycket utbytesstudenter och ett otippat slut på kvällen. Just nu lider jag av viss sömnbrist, men det är kanske sånt man får ta.

För att inte helt förfalla i dagen-efter-fylla-seghet har vi nu planer på en mindre utflykt till Malmö. Gå på museum och titta på u-båt. Det ska bli spännande! ^^

4 kommentarer:

Anders sa...

Yay, ubåtar!

Anonym sa...

Ni kan ju inte titta på u-båt utan mig, det får man inte!!! Lisa sa att det bara var en kanon att titta på i Malmö. Jag känner mig snuvad på konfekten nu!!

Pauline sa...

Caroline: dåligt informerat av lisa! ubåten är ju hela anledningen till att åka :)

Anonym sa...

Det är bra att ni besöker Malmö och får lite kultur ;) Ha en kanonhelg.