söndag, april 01, 2007

Du skämta aprilo?

Den första april har gått mig ganska obemärkt förbi. Vad jag vet var det enda som lurade mig litegrann den här artikeln i morgonens Sydsvenskan. Det var nånting i bioprogrammet om att införa spinningpass på biografen så att man kan träna samtidigt som man ser de nyaste filmerna, som lät lite skumt också. Och nej, jag har heller inte orkat försöka lura nån. Alldeles för okreativ för det ;)

Istället har det varit en hyfsat lugn dag, som till ganska stor del tillbringades ute i solen på en filt, tillsammans med en av metodböckerna. Hur mycket jag faktiskt har tagit in av det jag läste vet jag däremot inte...

Och inte blev det någon yoga idag heller. Jag var lite slut efter att ha gjort ingenting en hel eftermiddag ;) Vilket iofs inte är sant, då jag ju städade köket. Vilken insats ;)

3 kommentarer:

Anders sa...

Hela min första april spenderades med tre andra killar i min ålder och då och då sa någon "jag är bög" eller "jag är kär i dig" och sen "HAHA APRIL APRIL!!!" och det hela var mycket makabert och killigt..¨'

(jag har också en blogggg)

Pauline sa...

anders: vad är det med killar och bögskämt? men det är ju nästan på den nivån som aprilskämt är som roligast ;)

Anders sa...

Alltså när man var 14 så var ju bögskämten på allvar, men nu ironiserar man nästan över sin egen killighet och driver med den. Det har liksom gått till någon slags metaskämtnivå... eh... you know? :P