tisdag, april 24, 2007

Back in business.

Tyskland var skoj. Träffat släkten, hälsat på på kyrkogården, sett hav, hav och hav, åkt färja (därav havet), umgåtts med kusinerna, blivit spontant blixtkär i en fotograf (mycket mycket kortvarigt, haha!), stått ut med mormors kramande och pysslande, avnjutit kultur och god mat och ätit tårta. Jag har också tagit kort - ca 200 stycken. Den som är intresserad kan få specialvisning av bildspel med förklaring av vilka hus, träd och människor som är förevigade. Bara att komma och hälsa på, vetja. ;) Annars dyker det kanske upp ett kollage eller någon annan godbit någon gång inom en snar framtid.

Stort tack till Anders som varit en sån fin vikarie. Jag har med spänning följt händelseförloppet från mammas nya über-telefon som inte hade något som helst problem med internetuppkoppling ens i utlandet. Särskilt gröt-diskussionen var otippad men intressant. För övrigt är jag inte heller särskilt ovänligt inställd till romantiska middagar och nätflörtande. Bara så ni vet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka =)

Vulpes Argentum sa...

Inte ovänligt inställd. vilket bra uttryck.
Köper du oxå med dig sprit och öl till Sverige som vilken svensk som helst?

Pauline sa...

niklas: ja, jag köper också med mig sprit hem från tyskland. med tanke på priserna på bolaget och det faktum att jag är fattig student, liksom :)