måndag, april 23, 2007

Ni suger på att kommentera...

... men det är helt okej. Jag har fått ett snällt mail av en snäll läsare så nu förstår jag att det faktiskt finns folk som läser den här bloggen utan att kommentera. Men jag tänkte trots detta kontra kommentarsbristen med en bild på mig, samt lite allmänna bilder från min dag. Jag har förstått att sådana inlägg brukar få fler kommentarer.

Den här bilden är tagen i omklädningsrummet för herrar på Gerdahallen, precis efter min och Patriks träning. Även glasögonen är Patriks. Jag har alltid velat ha glasögon. Förutom när jag hade det (som liten knatte).











Här är alltså vad jag försöker uppnå genom att gå på gym (och för er som bor i Lund, kom dit!):










Det här är en bild på biblioteket som filosofiska institutionen i Lund har. Det är väldigt fint och enkelt och lagomt. Bilden går ut till min hemliga bloggbeundrare.












Sist men inte minst; David Hume visste hur man skulle stava för att vara cool.















(Detta är även något av ett klassiskt stycke när det kommer till Hume, eftersom han här myntar den nu så omtalade "Hume's Law", vilken ungefär säger att man aldrig kan gå från "är" till "bör" inom moraliska spörsmål. Bara så att ni vet!)

Det var allt för idag. Imorgon kommer Pauline hem, men jag kanske hinner göra ett sista farvälinlägg innan jag är borta för gott.

Godnatt!

PS. Det här är världens finaste bild. Av många anledningar. Om någon lyckas fixa fram den som tavla, plansch, målning eller bara jättestor utskrift så blir jag väldigt glad. (Romantiska dejter utlovas!)















DS.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anders, du är så söt. Och fina bilder! /pauline

Anonym sa...

Ha, äntligen lyckades jag kommentera!

Anonym sa...

vilka är det på bilden nederst?! måste veta! :)