fredag, april 20, 2007

Introducing....

Jag har ägnat kvällen åt att vara social med mina korridorare. Vi kollade på ett antal avsnitt av Family Guy, en dokumentärfilm om sjukt kristna människor (den kan ha hetat Jesus Camp) och käkade chips. Det var mkt trevligt. Dock har det lett till att jag fortfarande inte har packat ihop mina grejer inför helgens trip till Deutschland. Jag har heller inte jobbat på att läsa in mig på fakta om Krischansta Nation, som vi ska göra vårt projekt för sociologikursen om. Dåligt, dåligt!

Däremot har jag fått tag på en vikarie.


Det här är Anders. Han bor snett mitt emot mig i korridoren, läser filosofi, ligger i hårdträning på Gerdahallen och gillar Bob Dylan. Han är också en allmänt trevlig och smart människa, och han har fått äran att gästblogga medan jag är borta. Så. Ha en trevlig helg, åter på tisdag!

Inga kommentarer: