onsdag, april 04, 2007

Påsklov!

Nu jäklar - ledig två hela veckor. Är det så här det känns att läsa på LTH, eller är det bara fördomar? Jäkligt skönt i alla fall. Dessutom är det sol ute, det är ju aldrig fel det heller. Har redan vinkat av vänner och bekanta som tar diverse tåg hem och åt olika håll och kanter. När man ser hur folk formligen vallfärdar till stationen känns det riktigt bra att jag ändå bestämde mig för att åka hem en sväng.

Så. Ikväll blir det pizza (första gången på flera veckor för Billys räknas inte i sammanhanget ^^) och sen utgång. Jag antar att jag borde städa lite innan dess, men.... orka. Vi tar det sen. ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst är det härligt med påsklov! Kram

Anonym sa...

Dessa förodmmar mot LTH :) Vi har visserligen ledigt denna vecka, men det är tentavecka nästa så det blir inte så mkt ledigt som man kan tro.. :( GLAD PÅSK!!!

Pauline sa...

anna: jag har ledigt för att läsa tre tjocka, tråkiga böcker. Så.... I know the feeling. Glad påsk ändå!

Anonym sa...

Men så pluggas det också mycket hårdare på LTH än på övriga universitetet resten av tiden, enligt min erfarenhet i alla fall. Sju läsveckor per (minst) tio (tunga) poäng.