fredag, april 20, 2007

...and the bible didn't mention us....

Ha! Nu är det slut med melodramatiska, ångestfyllda mig. Jag ska bli mitt glada och lyckliga jag igen och jag känner att jag är på god väg. (egentligen har jag varit mitt glada och lyckliga jag hela tiden - bara med lite väl mycket att fundera igenom). Helt plötsligt känns det som om det mesta har ordnat sig (till det bättre) och det känns helt underbart. Vem vet, nu kanske jag slutar dränka mina sorger? ;)

Två dilemman kvar bara, varav ett ganska oallvarligt. Jag är trött på den blåa blogg-bakgrunden och funderar på vad man kan göra åt layouten. Om nån är lite smygbra på html-kodning (isn't it?) och har lust att hjälpa till får ni gärna höra av er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill! Jag vill! :P
Kan försöka iaf, om ingen annan är intresserad :)

Kram!