måndag, april 16, 2007

Summercat.

Nu höll jag på att skriva en ångestladdad text om mitt förvirrade liv. Om alla misstag jag gör - inte bara en gång, nej, jag gör ju om dom en andra gång också. Jag tänkte också skriva om att jag inte riktigt vet vart jag är på väg, men att jag i alla fall är glad att ha nya vänner som hjälper till att reda ut ett och annat. Att det är skönt att kunna prata av sig och att världen här känns så långt ifrån Smålandsstenar man bara kan komma ibland. Att jag har förändrats nåt fruktansvärt mycket den senaste tiden, men att jag i grunden är samma gamla jag. Att jag undrar hur jag kommer vara om tre, fyra år och att det ibland skrämmer mig att jag inte känner igen mig själv.

Men jag tror jag går och lägger mig istället. Saker och ting har en förmåga att se ljusare ut när man har sovit mer än 5 timmar per natt.

1 kommentar:

Anders sa...

Du bara sådär i allmänhet så tycker jag inte att du skall oroa dig så mycket. Om vi inte gjorde saker som vi inte alltid kände igen hade vi aldrig utvecklats... och detta innebär såklart att man ibland begår misstag, men man är väl inte bättre än att man kan lära sig av dem?

Godnattkramar från en sent hemkommen anders