söndag, april 22, 2007

Aftermath

Klockan 6 imorse var det godnatt för mig och mina korridorvänner. De enda som fortfarande var vakna var Nathalie och Lisa. Vi såg på Natural Born Killers innan vi gick och lade oss. Nathalie sov under större delen av filmen.

Hursomhelst har jag haft svårt att sova, så runt nio imorse gick jag upp igen, efter ett par svettiga och ångestfyllda timmar i min alldeles för varma säng. Jag har nu dammsugit mitt rum, städat upp nästan allt ifrån festen igår (inklusive avtorkandet av bordsytor), kollat på "TOP TEN ASSAULT RIFLES IN THE WORLD!" på datorn och mått konstant illa. Jag väntar på att Lisa vaknar så att hon kan styra kaffebryggaren åt mig. Jag känner mig inte redo för det.

Men ja nu mår jag illa och har lite ångest. Inte för att något dumt gjordes igår, utan bara sådär allmänt. Ja, ni vet hur det brukar vara.

Jag funderar nu på att hälsa på min toastol och köra ned två fingrar i halsen på mig själv som ett test för att se om jag mår illa eller är hungrig eller bara har allmänt ont i magen. Men jag vet inte om jag orkar.

Jag har även tvättid 14:30, det är otroligt skönt. Att få tvätta när man är bakis och haft en fest och sådär är väldigt ångestdämpande. Tvätt, dusch och städning brukar få även den mest inbitna bakfyllan att lätta lite.

Anyway, dags att fixa gröt.

Peace out.

3 kommentarer:

Vulpes Argentum sa...

Eeeeeey inga fingrar i halsen hörru!
Löjligatse jag vet. Njut ist av känslan att du faktiskt hade riktigt kul..igår.

Jag var själv på Rosenium(eller nåt) och &bar, äckelfolkets näste men tyvärr oxå bra musik så jag fick stå ut me folket.

Anders sa...

Jag brukar göra så. Om jag mår illa och vet att jag kommer kräkas så vill jag liksom get it over with och retar halsen till att kräkas. Det finns inget löjligt med det, bara något pragmatiskt. :)

Anonym sa...

Kaffe och gröt är alltid bra. Oavsett om man är bakfull eller ej.