söndag, april 29, 2007

Det börjar bli dags för sommarlov.

Jag vet inte ens hur jag ska börja med att beskriva gårdagens äventyr. Så jag nöjer mig kanske med att berätta att det blev en kväll på Wermlands Nation. Lisa hade efterlyst skandaler, så det bjöd vi på. Det enda som saknades var väl ett slagsmål, men det har vi ju redan haft en gång den här veckan. I övrigt var det en ganska skruvad kväll. Så kan man nog sammanfatta det hela. Jag kände mig överlag tämligen mörbultad när jag vaknade i morse. Inte bara av spritens och den halvdåliga sömnens efterverkningar, utan även på grund av blåmärken och andra små sår och skador. Att cykla in i busstidtabellen var kanske inte det smartaste jag har gjort, men hey - man lär sig av sia misstag?

Anledningen till hela äventyret var för övrigt Johns födelsedag, då han idag blir 24 stolta år gammal. Hurra för det! Nu gäller det bara att ladda om inför morgondagen. Då blir det champagnefrukost, stadsparken, champagnegalopp och utgång. Valborg, helt enkelt.

1 kommentar:

A L V A S - P A P P A ! sa...

Min känsla;
1) nostaligiskt avundsjuk
2) lättat tacksam för att inte lida av sviterna..

(=