lördag, april 28, 2007

Billie the Vision & the Dancers.

Det blev Blekingska igårkväll, och det var inte dumt. Mycket stabil insats av Billie the Vision (jo, jag har snart tjatat klart om dem, haha!) och även om det var varmt som faaan framför scenen så var det helt underbart. Gilla livespelningar, helt enkelt. Efterfest i köket, där vi spelade tv-spel på den nya tv:n som Anders lyckades införskaffa helt gratis, vilket var mycket passande då vår tv var på väg att lägga av helt och hållet så sent som i förrgår. Nice, nice! Kvällen slutade med att vi stekte hamburgare klockan 3 på morgonen. Jag är tacksam för att jag slapp städa upp kaoset imorse ;)

2 kommentarer:

Anders sa...

Jo jag känner också att jag gjorde ett bar rejäla insatser igår..

Förövrigt såg jag att du sorterat in mina inlägg under "Gästblogg by Anders"-kategorin... har du ordningsmani, hmmmuuuhhhmm?

Pauline sa...

ordningsmani? kom och kolla på hur jag organiserat min skivsamling i bokstavsordning så kan vi prata ordningsmani sen.