måndag, april 23, 2007

Uppvaknande, uppsats, Uppland

Imorse vaknade jag runt klockan tio. Jag hade då sovit i ca 14 timmar (20:00-10:00) och var så otroligt lycklig eftersom jag var pigg, utsövd och hungrig (jag fungerar inte som vanligt, ty jag älskar att "lida" om jag vet att jag kan bota lidandet när helst jag vill, genom att t.ex. äta - jag är inte psykiskt sjuk, bara en typisk pleasure delayer). Så jag åt min gröt och läste tidningen, som det sjungs i De mördades fria republik - en revolutionär sång.

Efter detta bar det av till filosofiska institutionen för uppsatsintroduktion. Denna varade mellan klockslagen 12 och 14, då Patrik mötte migför att spatsera till det s.k. "gymmet". Vi tränade, drack vårat vatten, stretchade och gick sedan hem. Nu är jag hemma och skall duscha av mig svetten och lägga de svettiga kläderna i tvättkorgen (Okej, jag har redan gjort det, jag har faktiskt bara på mig kalsonger nu. Hahaha, ha!).

Här är en bild på Uppland. Den är bara med för att jag skulle kunna alliterera rubriken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uppland, vilket sammanträffande ändå. Vi lekte en lek förra helgen där vi skulle komma på landskap. Jag sa Uppland och de två andra (mindre begåvade) deltagarna påstod att jag bara hittade på när jag sa Uppland. Usch, hoppas inte att deras dumhet smittat av sig :P

Anonym sa...

Woho! Solna represent