fredag, april 27, 2007

So you want me to bleed...

Det har varit segt de senaste dagarna, mest på grund av brist på inspiration men även för att mycket av det som har hänt (särskilt i mitt huvud) den senaste tiden inte har varit något som platsar här. Av olika anledningar. I onsdags blev det nämligen utgång med korridoren, väldigt spontant och väldigt billigt för min del eftersom jag snyltade på alla andra vad gällde sprit och taxi. Och sprit blev det, vilket förorsakade en hel del ångest hos mig när jag vaknade dagen därpå. Jag har nästan gett upp på att reda ut vem som sa vad och vad jag sa och varför och, ja, ni kanske kan tänka er.

Så ännu en gång satt jag på pil-expen och var bakfull. Det är lite läskigt när man känner att hjärnan inte funkar som den ska, så efter valborg ska jag definitivt ta det lite lugnare. Om inte annat så för att slippa oroa mig för vad jag har sagt eller gjort på fyllan.

Men. Vi har kommit igång på riktigt med sociologiprojektet och det kan bli riktigt intressant. Mer om det senare. Nu ska här städas!

2 kommentarer:

Anders sa...

Det var inte så farligt, du var bara lite svårväckt...

Pauline sa...

anders: haha, men våldgästade jag dig verkligen så länge? tyckte mest att jag sprang fram och tillbaka till mitt rum.... =/