fredag, april 20, 2007

Pre-emptive posting

Hej Paulines alla vänner, familj och allmänna bloggläsare. Jag heter Anders och, som Pauline precis sagt, bor jag mittemot henne i korridoren. Som hon precis också sade så är det jag som skall gästskriva lite här medans hon är bortrest. Faktum är att jag har en egen blogg, men jag skriver lite och sällan i den eftersom jag aldrig riktigt har något att skriva. Men nu när mitt skrivande har en mening (och dessutom läses av massor av människor varje dag!) så känner jag mig genast inspirerad.

Anledningen till att jag skriver såhär snabbt är inte för att jag är het på gröten, utan för att imorgon kommer bli en upptagen dag och jag kanske inte hinner skriva då. Upp halv åtta, tenta vid nio, bror+familj kommer på besök direkt efter tentan, sen styrketräning (jag är smal och inte alls muskulös, don't get your hopes up) och sen korridorsfest. Ja, nu vet ni det.

Förövrigt har jag pluggat exakt noll minuter inför tentan. Men det är ingen fara, för jag har sträcktittat på Desperate Housewives och om de frågar något om moral (jag läser praktisk filosofi B här i Lund, om det intresserar någon) så kan jag bara citera Bree van de Kamp, hon vet alltid vad som är sederligt att göra.

Hursomhelst, vi ses framöver några dagar. Om ni har något ni vill säga eller bara vill bjuda mig på en romantisk dejt så är är min mail och MSN /// . Jag kommer även läsa kommentarerna här på bloggen.

Förövrigt är jag inte längre så hårig och skäggig som jag är på bilden Pauline visade, men det är knappast av stor vikt.

Au revoir.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag kan ju kommentera till dig nu :D Haha. Nu blev jag genast väldigt nyfiken, om du inte längre är så hårig och skäggig som på bilden, hur ser du då ut? Och om du skulle ha vägarna förbi Oslo så lovar jag att bjuda dig på en romantisk dejt ;D

Anders sa...

Haha hur lyckades du hitta hit? Hmmm... HMMM indeed!

Jag har fortfarande hår och skägg, men bilden hon visade var så mycket på... om du kollar på min profilbild så är den rätt ny!

Anonym sa...

Alltså det var inte så svårt att hitta hit som du verkar tro. Dels så står det på din profilsida längst ner, och dels så har du (vilket du givetvis själv är medveten om) ägnat ett helt inlägg åt att göra dina läsare uppmärksamma på ditt gästspel. På det viset är det.