fredag, november 17, 2006

Status.

Status hemtentamen Pedagogik:
3 uppgifter klara.
1 uppgift halvvägs.
1 uppgift kvar (svåraste).

Ont i följande kroppsdelar:
ögonen (stirrat på datorskärm i 15 timmar)
ryggslutet (ni vet, där ryggen slutar och rumpan börjar, på grund av felaktig sittställning, antagligen)(och ja, det gör svinigt ont)
huvudet (delvis eftersom jag bloggar istället för att skriva på tentan)

Längtar efter:
Min säng (helst med en Albin i)
Massage
SÖMN (mest av allt)
alternativt att gå ut och springa en runda (men känns fel eftersom klockan är mer än mitt i natten)

Borde sluta göra följande:
Kolla SiteMeter för att se om nån läst det jag skrivit
Maila gamla kollegor och vänner/baldejter
Kolla alla bloggar på länklistan. Twice.
Dricka O'Boy (har blivit alldeles varm och chokladen har sjunkit ner till botten vilket gör att resten bara smakar mjölk - blä)
Ha störda msn-samtal med klasskamrater som är lika trötta som jag.
Blogga

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg din rubrik på tjejbloggen och var ju tvungen att kika in. Är utvandrad -73:a från Skeppshult...

Pauline sa...

hej hej och välkommen :)