onsdag, november 01, 2006

obeslutsamhet.

Först tänkte jag blogga om att jag var irriterad på vissa händelser och kommentarer. Men så kom jag på hur illa jag tycker om att klaga. (jomen faktiskt!). Eftersom jag börjar se det på andra människor och jag gillar det inte.

Sen tänkte jag blogga om att det snöat.

Jomenvisst! I kid you not!

(och det uttrycket måste jag också sluta använda... ^^)

Men så upptäckte jag att ungefär ALLA andra också bloggar om det ämnet. (Utom modebloggarna som bloggar om vinterskor.)

Sen tänkte jag blogga om hur jobbigt det är med tvättstuga, särskilt när det blåser motvind vilket håll man än går dit på, snöar etc. Men det har ni ju också redan hört talas om.

Så.

Tänkte istället säga att jag ska sitta och plugga hela kvällen. Halva natten också, tror jag. Har laddat med coke i kylen och lite godis och ska ta mig igenom minst en av böckerna till. Ni andra kan ju sova så gott...

Inga kommentarer: