tisdag, oktober 17, 2006

Smålandsstenar vs. Lund # 2



Lund har typ trehundrafemtielva affärer. Varav en hel massa skoaffärer.

Smålandsstenar har Klacken.

Lund vs Smålandsstenar 2:0


Men. Det råkade sluta med att jag köpte dom här. Vad tycker ni? Råkade se dem på Scorett häromdan, men provade dem aldrig. Fördelen är att de till och med är fodrade...


Borde jag behålla de här skorna?
Ja!! Snygga juh...
Ja... skor är ju aldrig fel?
Tja, eller nåt...
Nej, dom är alldeles för dyra!
Nej, dom är inte ens snygga.
Free polls from Pollhost.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lund i all ära, men det är i Malmö det händer. Grymma butiker och framförallt, grymma kaffebarer! Perfekt lördagsutflykt om man tröttnar på sömniga Lund.

Anonym sa...

Jag var också på scorett idag, fast jag hittade mycket snyggare skor. hahhaa ;)
Men de du köpte verkade lite mer "normala". Passar sig :)

Pauline sa...

Dan: jo, men jag gillar liksom det sömniga över lund. ;)

fun: då hoppas jag att vi får se dom snart? har planer på att köpa fler skor i höst, letar fortfarande efter snygga stövlar...

Anonym sa...

Jo men du har ju inte räknat med att pizzorna på Rendez är 100 ggr godare än vad du kan hitta i både Malmö och Lund =)

Anonym sa...

Tyvärr, köpte inte stövlarna.. Något med mammas "inte fodrade!!? Gaah!" i telefonen som fick mig att avstå.. :/