torsdag, oktober 05, 2006

det var en gång...

Idag har jag pluggat. Minsann. Känns iofs som om jag inte gör så mycket annat. Stadsbibliotekets läsesal, 4 timmar, med paus för lite lunch i cafeterian. Känns som att jag glömmer bort maten lite emellanåt... Ska börja laga mat igen, måste bara hitta lite skoj recept. Helst så lättlagat som möjligt. Den där köttfärssåsen har blivit ökänd.......

=)

Har haft tvn på medans jag slösurfat i flera timmar (ska sluta med det på allvar snart!) och det visade sig att nån sprängt en bil i Malmö. Kirsberga. Där jag har varit på grupparbete. Humm... Ska ta och rådfråga om det imorgon.

Imorgon är det föreläsning och jag antar att det kommer bli lika virrigt som sist. Boken om socialpsykologi är däremot riktigt intressant. Fast inte den jag ska gå och lägga mig med ikväll. Har istället hitta massa andra böcker som jag också vill läsa. Dilemma... :D

And yes, you can call me nerd. Godnatt!

Inga kommentarer: