onsdag, oktober 04, 2006

förvirrat.

Vet inte riktigt vad det är. Känns som om jag borde vara någon helt annanstans. Och jag vill ju vara hemma hos. Där det händer. Ni vet.

Samtidigt trivs jag sjukt bra här. Om bara allt annat hade kunnat ordna sig....


Men ni kanske vill läsa sånt som inte bara är onödigt flamsigt babbel? Nåt man faktiskt kan förstå? Det var redovisning idag, Lindgren & Goffmans oerhört spännande böcker. Det ni! (Fast jag hela tiden får för mig att det är den andra, Wilson, som inte ska redovisas förrän om en vecka...) Gick mkt bra, fast vår käre gruppmedlem E hade gått och blivit sjuk. Var och hälsade på henne imorse btw, för att överlämna vatten, halstabletter, nässprej och en kanelbulle. Ni har väl ätit kanelbullar idag? Rune verkade nöjd med presentationen iaf, så nu är det bara att tuta köra inför tentan. Hrm...

Inga kommentarer: