onsdag, oktober 18, 2006

freezing.

Ett snabbt inlägg innan fingrarna blir blåa.

Herrejeezes va kallt det är här! Vi betalar minsann värme i hyran, och ändå är elementen svinkalla. Ursäkta franskan, men det är jävligt kallt. Kan inte tänka mig att det är så mycket över 19 grader i hela lägenheten, och mitt rum är ännu ett snäpp kallare eftersom det inte finns lika många stora fönster som solen kan värma igenom.

Så.

Det blir inte helt lätt att sitta framför datorn/plugga när man hela tiden nästan hackar tänder. Därför ska jag nu bädda ner mig i min (förhoppningsvis) varma säng och se fram emot helgen. Ska vara hemma fredag kväll till söndag kväll, vilket jag verkligen längtar efter. Frågan om hur stor del av tiden jag faktiskt ska tillbringa hemma hos mamma låter jag vara obesvarad. ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är det Smålandsstenar som är hem??

Pauline sa...

ja, det blir ju faktiskt det. Ett av hemmen ;)

Anonym sa...

hehe ska faktiskt oxå "hem" till Smålandsstenar imorrn kväll.

Pauline sa...

haha, coolt! ;)

Anonym sa...

Ja verkligen, konstigt sammanträffande. Men är iofs inte förvånad. Det dyker upp personer från Sm-stenar eller folk som känner nån därifrån hela tiden tycker jag ;)

Pauline sa...

jovisst, otroligt många som man pratar med känner iaf till smålandsstenar... om inte annat så vet man vad göstas är ;) hoppas du får det trevligt därhemma! satsa på rendez-vous-pizza ;)

Anonym sa...

Tar alltid en grönsakspizza på rendez när jag är hemma. Men det är iofs 50års fest så får se om jag hinner med det.