lördag, oktober 14, 2006

I efterhand - tentan

Igår morse var det då tentadags. Alla andra verkade vara mycket mer rutinerade än jag, men så var det ju min allra första tenta också. Däremot verkade alla andra ha tillbringat torsdagen med att plugga, vilket inte jag gjorde. Istället kollade jag på tv och softade runt i stort sett hela dagen.

Tentan kändes i alla fall inte alltför svår, svarade på samtliga 10 frågor och gick efter två och en halv timmars intensivt skrivande. Hann knappt käka upp mitt godis eftersom jag envisades med att skriva så mycket :)

Efteråt kände E och jag ett oerhört shopping-sug och cyklade till Nova Lund för att stilla detta. Festlinnen, jacka och jeans (för E:s del) stod på shoppinglistan och jag hittade minsann både ett linne, diverse accessoarer och nya tumvantar, samt en skön, ljus, halvlång, lagom varm höst- slash vinterjacka. Jippie!

Sen var det tacos och fest på kvällen, men det förtjänar ett eget inlägg. Måste cykla bort till E och plocka upp kökskniven först. ;)


(Förklarar det med kniven senare, haha!).

Inga kommentarer: