tisdag, oktober 03, 2006

omkastat.

Jag sitter numera på biblioteket och pluggar i timmar i sträck. Allt för att göra helgen möjlig.

Men så händer det saker. För att få allting ur balans. Ett sms berättar att gruppmedlem är sjuk. Och jag tar lättvindigt på mig hennes repliker i redovisningen imorgon.

Ett annat sms berättar något så mycket mer allvarligt. Och jag kastas tillbaka nästan två år i tiden. När ett gästboksinlägg fyllt av värme fick mig att gråta. Flera gånger om.

Nästan två år, så länge sedan det känns. Jag trodde aldrig att värken skulle släppa hjärtat. Och två månader senare blev allting bättre. Så mycket bättre... Men det verkar som om allt kan hända. Jag vet inte.

Och Logan lämnar Rory för att flyga till London. Lorelai lämnar Luke för att vakna hos Christian. Det är nästan så att man börjar lipa.

What a night.

Inga kommentarer: