torsdag, oktober 19, 2006

Drömland

Ja, jag gick faktiskt och la mig i tid igår. Riktigt duktigt, det ska jag fortsätta med. Och sov som en liten gris hela natt. Otroligt skönt.

Om det inte hade varit för drömmen jag hade inatt.

Drömde att jag var gravid (bara en sån sak!) men hade inte brytt mig i början utan var i typ åttonde månaden helt plötsligt. Det visade sig att det var tvillingar jag gick runt med, och det var ju, eh, trevligt. Tills dom började sparka och röra sig. Då såg jag nämligen deras fötter och händer tryckas mot insidan av magen, och sen slutade det med en alien-wannado där ungarna spräckte magen på mig och hoppade ut. Man kan ju vakna för mindra. Preventivmedel, eller vad? :D

Idag är det föreläsning om pedagogik i tre hela timmar. Hur orkar man?? Har dessutom läst och läst och läst i böckerna, men lär få ta med en över helgen och fundera klart på gruppuppgifterna lite till... Nu: hungrig. Ska laga lunch snart så jag hinner i tid.

Inga kommentarer: