torsdag, oktober 26, 2006

Idag.

Så. Seminariet idag gick bra. Även om vi inte ens fick några kommentarer på grupparbetet vi hade lämnat in inför det... Det är ju nästan så man surnar till lite. Men! Nu ska vi iaf byta lärare, då A reser till Afrika. Inte mig emot.

Jag har även hunnit till systemet idag. Läskigt nog har jag lärt mig precis vart rosévinet som är så gott står, och var cidern finns och vilka smaker de har. Efter att ha varit på systemet tre till fyra gånger tycker jag att detta är en stark bedrift. ;)

Sen var det hem, vända, åka till ICA och köpa förnödenheter inför helgen. Handlade ingen glass vilket jag ångrar djupt nu. ;) Och jag har till och med hunnit ta bort nagellacket som visade sig se rätt fjortis-aktigt ut. Så. Nu ska jag bara platta håret, sminka mig, ta ut pengar och ta mig till stationen. Har 40 minuter på mig.



Vad stressigt det blev nu! :s

Inga kommentarer: