fredag, oktober 06, 2006

Dagens kommentarer.

Efter att ha legat i soffan med Twix på magen och tittat på Idol (jo, alltså Twix är katten. på magen och inte i!) har jag ett par kommentarer att avge och åsikter att lufta.

  1. Sanna Bråding. Vad tänker hon när hon klär på sig? "Jo, en leopardmönstrad graviditetsklänning blir bra. Och så sminkar jag mig à la förortsfjortis." Smart tänkt, hörru!
  2. Mark in da Park. Jag flabbade så Twix hoppade ner på golvet för att lägga sig där istället.
  3. Snygg-Erik goes Håkan. Nej. Fel. Usch! Jag skulle vilja vända på Kirshtis kommentar och säga "hellre en timme med Håkan Hellström än 3 minuter med Snygg-Erik!
  4. Snäckan. Har han alltid hetat så? Och var har jag varit under tiden??
  5. Thomas diLeva. Han förföljer mig. Vilket nästan kräver ett eget inlägg när tiden är mogen.
  6. Klabbe är bara läskig. Bort med gubbsjukan ur svensk television!!
  7. Sist av allt - Marcus äger. Coooolt.
Vi märker väl vem som åker ut!

Inga kommentarer: