tisdag, maj 08, 2007

Tråkigt.

Jag har nog inte berättat det tråkigaste som hänt. Mest för att det är så tråkigt att skriva om tråkiga händelser. (by definition). För helt plötsligt (eller, kanske inte så plötsligt var det kanske inte för hans del, men för mig i alla fall) bestämde sig Anders för att flytta hem till Skene. Anders som är en av de fina grabbarna i den här korridoren. Lite ledsen är jag (och inte så lite heller), för han är en trevlig prick. Djupare än man borde vara i hans ålder, snäll och rar. Nu är han borta och det är tråkigt att se hans kylskåpshylla tom och att inte höra Dylan spelas i korridoren.

Återigen: tack för skokrämen Anders, och för gästbloggandet ;)

1 kommentar:

Anders sa...

Aww..
Jag kommer ned den 17-18-19 igen, antagligen. Speciellt om det blir husfest den artonde.

Jag skulle vilja be dig om två saker... för det första så får du gärna kolla min post och spara allt som hamnar där. Jag borde få en Adams-bok om någon dag... och för det andra så står det en vit plastburk i mitt skåp som innehåller kalk, skulle du kunna ställa den i ditt? Jag tänkte eftersom jag vill ha med den hem och inte vill att någon får för sig att ta den (jag skrev trots allt att allt i mitt skåp var up for grabs på min lapp)... tack så mycket på förhand. :)