lördag, maj 12, 2007

Shoppa...

Högt upp på listan över saker man kan göra när man inte är bakis: En trip till Nova Lund för att shoppa. Jag har länge gnällt över att jag inte har några byxor, eftersom jag nu har insett att mina grå JL-jeans (som jag har haft i snart 2 år) har tappat formen. Sist vi svängde förbi Nova köpte jag bara ett par jeansshorts (mycket nöjd med det inköpet dock), så idag fick det bli en lite längre runda. Första gången drog jag kortet på Stadium, för att bli ägare till ett par svarta converse all stars. För att ha snygga skor till shortsen, liksom. Lite smått och gott på H&M blev det också, bland annat en ny topp och strumpor. Bara för att det är så spännande att köpa strumpor, haha! Jag velade lite över ett par skor på Din Sko, men snålade på den fronten och köpte byxor istället. Svarta. På Top Shop.

*mycket nöjd*

Inga kommentarer: