tisdag, maj 22, 2007

Let it be.

Lyssnar på Beatles och försöker varva ner. Varva ner är nånting jag försöker göra mest hela tiden, eftersom jag med jämna mellanrum börjar hyperventilera över grupparbetet som står och trampar. Eller, egentligen trampar det inte, för lite får vi ju gjort varje dag. Det är bara det att jag inte ser vad som händer, utan bara de stora sjok med arbete som är kvar.

*suck*

Ett par bra stunder har jag dock haft de senaste dagarna. Glädje över det fina vädret är aldrig fel, ej heller att sitta på Vildandspuben och dricka en kall öl eller slappa i korridorsköket framför en bra film (senast "Stranger than fiction" igår och "Pirates of the Caribbean" idag).

Nu - sova. Smart som jag är ska jag upp och tvätta klockan sju imorgon bitti, för att sedan ha massa ork och tid att plugga på. Hör ni mig jubla?

Inga kommentarer: