måndag, maj 07, 2007

Det har bönats om uppdatering...

Det har varit en halvlugn helg fylld av trånande efter killar som Jude Law och Edward Norton. I lördags blev det försök till utgång, där det festades hos en klasskompis och sjöngs karaoke (hej, jag är hjälte på singstar ju!) men sen stupade jag på väg till mejeriet och bestämde mig för att dra hem istället. Det blev en vända i bastun och sen sängen.

Det mest spännande som hänt på hela helgen var att John var ute och fiskade hem en aborre på 1,3 kg. Jag var mäkta imponerad över denna insats, för det är ju alltid lika fascinerande när folk fångar sin egen mat. Det var också mycket fascinerande att ta del av hur denna jätte till fisk skulle rensas och flås och jag vet inte vad allt. Ibland märks det nog lite extra väl att vi är i-landsbarn, haha....

Kvällen avslutades med att vi kollade på American History X. John, Lisa och jag började även på Fight Club, men vid halv tolvtiden tog det stopp och vi gick kollektivt och la oss. I var sin säng, that is.

Inga kommentarer: