måndag, maj 28, 2007

Självömkan.

Det enda som är jobbigare än att försöka sova med ont i halsen är att vakna och ha ännu ondare i halsen än tidigare. (Eller nej, det är inte det enda som är jobbigare, inte så länge vi har tortyr och världskrig och gaffelpärmar. I hate gaffelpärmar.) Så var det för min del idag. Jag kan nu inte längre svälja överhuvudtaget (eller jo, men det är förknippat med ohyggliga smärtor som jag helst inte utsätter mig för mer än nödvändigt). Tyvärr ledde detta till att jag var tvungen att ställa in dagens gruppträff med Eric och Isabella, så nu får de jobba själva på sitt håll. Jag tänker bädda ner mig i fåtöljen med datorn, en kopp te och skriva lite på resultatdelarna härifrån.


Det ska bli spännande att se hur det går, med tanke på att jag faktiskt har feber. Alla som vill komma förbi och tycka synd om mig är varmt välkomna att göra så. Blommor, kort och presenter mottages också tacksamt. Gärna saker som är ätbara. :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för fel på gaffelpärmar? Skulle ringpärmar vara så mycket bättre?
När vi ändå är inne på ämnet - varför är inte pärmar och hålslagare standardiserade? I Danmark har man ett helt annat system och det är sämre, så klaga inte... :)

Pauline sa...

daniel: jag vet inte om jag är ovanligt klantig eller nåt, men ungefär 50% av gångerna som jag försöker öppna en gaffelpärm så trillar papprena ut istället. det stör mig grymt mycket. och det där med standardiseringen har du en mkt fin poäng i! röstar också för samma-hål-överallt!

Anders sa...

gaffelpärmar är faktiskt rätt bra...