tisdag, februari 27, 2007

Tycka-synd-om-marathon

Ursäkta gårdagens frånvaro (om nu nån brydde sig), jag ägnade dagen åt att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Eftersom natten var som den var var jag ordentligt trött och sliten hela dagen, lägg till 38 grader feber och magont så förstår ni att bloggandet inte riktigt var det som kom i första hand. Istället småvilade jag i sängen, kollade på de första 7 avsnitten av serien Heroes och käkade skorpor, nyponsoppa och en burk päron-mangopuré (aka barnmat). I rädsla för ytterligare en natt from hell kände jag inte för något mer svårsmält än så.

Men nu har jag sovit igenom hela natten, nånstans runt elva timmar vilket jag behövde badly. Och jag känner mig frisk. Så nu blir det duschen och lite lätt frukost och sen får jag se vad dagen har att erbjuda.

3 kommentarer:

Anders sa...

Heroes är väldigt bra, jag började också kolla på det när jag var sjuk :)

Krya på dig så ses vi om ett tag för nu åker jag bort till Berlin!

Pauline sa...

anders: åååh vad kul! där har jag ju bott ;)

Anonym sa...

Usch vad alla verkar bli sjuka nu! Tycker synd om mig själv också, för att jag är frisk och får göra allt som normalt tre personer skulle dela på :P Men klart det är bättre... Krya på dig!