lördag, februari 03, 2007

Smile like you mean it.

Gårkvällens premiär för Pauline bakom bardisken var fantastiskt kul. Kanske berättar jag mer detaljer i ett senare inlägg. Jag kan i alla fall lugna er med att jag inte gjorde några alltför stora misstag. Eric och Henrik (?) som var kvällens förmän tyckte till och med att vi nybörjare skötte oss "helt exemplariskt". Kul kväll!

Jag kom hem vid halv fem-tiden. Uppenbarligen missade jag att dra för gardinerna, och idag är det för en gångs skull överdrivet fint väder ute. Så vid tiotiden erkände jag mig slagen, nöjde mig med mina 5 timmars sömn och gick upp. Lång dusch, lyxig frukost med ost på mackan (!!), the (inte på mackan utan i koppen), kallt vatten, kokt ägg, MTV, tidning (korridoren prenumerar (svårt ord!) på Sydsvenskan) och diskussion om världens framtid med korridorare Christian.

Den stora frågan just nu - orkar jag utgång ikväll eller ska jag satsa på plugg och träning imorgon? Lite sömn hade ju inte varit helt fel heller. Å andra sidan lockar förfest på Krischan och ÖG:s, där jag ju inte varit sen långt innan jul.

Inga kommentarer: