söndag, februari 18, 2007

Söndag-eftemiddag-och-jag-har-inte-pluggat-ångest.

Jag har inte gjort nånting av min söndag.
Jag slutade plugga efter att ha renskrivit föreläsningsanteckningar.
Jag har kollat på några avsnitt av "Mitt Liv som Död".
Jag har fyllt luckorna i iTunes - tagit reda på låttitlar genom att googla fraser ur texten, lyssnat på olyssnade låtar, satt betyg på sådana som inte varit betygsatta.
Jag har gjort en playlist - best of party.
Jag har rotat fram gamla avsnitt av Grey's Anatomy, den med bomben ni vet?
Jag har plockat ögonbrynen.
Jag har druckit vatten.
Ätit fryspizza.
Letat efter uppdaterade bloggar.
Läst i piratbyråns forum.

Jag har inte packat inför morgondagens mini-break.
Jag har inte heller förberett mig inför arbetet med rättsfallet om OKG på onsdag.
Jag har inte läst de tre kapitel som skulle varit lästa till förra föreläsningen.
Jag har inte heller läst de kapitel som ska vara lästa till nästa föreläsning.

Tänk om man kunde vara en sådan där ordentlig människa. Som gör alla "att göra", och som inte slösar bort sin tid. Suck...

Inga kommentarer: