söndag, februari 11, 2007

...

Om två timmar kommer sötaste Albin hit, snäll som han är. Jag som borde städa, handla och göra hundra andra grejjer, sitter istället framför datorn och möglar. Inatt har jag sovit som en liten gris, det var otroligt skönt att sova ikapp lite. Hela veckan har varit ganska hektisk, hoppas att den kommande veckan blir lite lugnare...

För er som undrar hur arbetsmarknadsdagen i onsdags var, förresten! Det gick totalt över förväntan, kom en hel del folk och alla uppskattade de hembakade kakor som vi kunde skryta med. Jag var naturligtvis beredd med kameran (god framförhållning, tyckte de flesta - perfekt tillfälle att leka av sig, tyckte jag) och tog bilder på härligheten. Egentligen var det bara några små missöden på hela dagen - först att vi inte fick tag på bord till montrarna förrän 5 minuter innan det hela skulle dra igång. Panik, panik, men det ordnade sig. Sen gick även en säkring, då vi kokade tevatten och kaffe för (för) fulla muggar. Tack vaktmästaren som fixade allting!

Nu tror jag dock inte att jag kommer undan med att sitta här mer. Städskåpet nästa!

Inga kommentarer: