söndag, februari 04, 2007

Äntligen!

Detta har jag velat visa upp ett bra tag nu. Här följer alltså ett gäng bilder på min fina lya! Först ut - duschdraperiet som jag köpte innan jag flyttade in. Glädjekälla varje gång man kommer in i badrummet, och ni ser väl upphängningsankorna längst upp? Resten av badrummet är inte överdrivet vackert, ganska ordinary så att säga.

Nästa grej som jag är otroligt glad i är min nya stora säng ;) Jag har faktiskt orkat bädda den i stort sett varje dag som jag har bott här - ganska duktigt för att vara jag. I bakgrunden syns skrivbordet som inhandlades i höstas, en av de första grejerna vi köpte när jag flyttade hit.

Stolen och soffbordet ingår i hyran - funkar för mig. Mamma har klätt om stolen och färgsättningen går (as you can see) i svart, vitt och orange. Jag gillar det skarpt. Vad säger ni?

Bilderna är tagna med min nya kamera. Det blev en Canon Ixus 60, ett smått spontant beslut inne på Expert, men jag ångrar mig absolut inte - tvärtom. Bilderna blir snygga, menyerna är begripliga och den är liten och praktisk. Sammanfattning - Pauline är glad. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad vi säger om färgkombinationen? Jodå, jag tycker att den är stilig. Det är vackert med kontraster. Beträffande din kamera så har du gjort ett bra val. Jag har själv en IXUS 60 som pocketkamera och bilderna blir faktiskt inte så tokiga.