onsdag, februari 07, 2007

God morgon!

Det är inte varje morgon man hinner blogga. Och egentligen hinner jag nog inte idag heller. Men när suget väl faller på, så kanske man ska satsa? ;) Idag skuttade jag ur sängen klockan 8, satte på radio och datorn och skuttade vidare in i duschen, högt sjungandes. (okej, jag sjöng mest i mitt huvud, men det lät bra!) The Darkness gick på radion med "I believe in a thing called love", vilket passade alldeles utmärkt att klä på sig till. Nästa skutt - köket för frukost. Müsli, crunchy och yoghurt, späckat med styckad banan. Hälsofrukost, jag har ju övergått till det.

Så nu ska jag samla ihop mina hundra olika viktiga papper (njae, egentligen bara tre, men de är riktigt viktiga att ha med idag), kameran, saftkannor och vattenkokare och sen är jag redo.

För idag är det ingen vanlig dag, idag är det PiLs arbetsmarknadsdag!

Det betyder att jag har ansvaret för att montrar hamnar där de ska. Sen ska jag få mitt CV granaskat, vakta (inte äta!) godis och fika, koka kaffe och the, och vara allmänt social. Kanske ta lite bilder också. Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: