onsdag, januari 24, 2007

Tack CSN!

Äntligen kom det efterlängtade studiemedlet. Efter söndagens shoppingtur var plånboken något ansträngd, och det känns hemskt att dra sig för att gå och handla mycket mat för att kontot känns smalt.

H och jag är bäst på shopping, idag fyndade vi massa t-shirts (till henne dock, jag är oskyldig!) och gympaskor till mig. Det var inte det lättaste, men nu har jag två lika stora (en höger och en vänster) vit-röda löpningsskor med svarta sulor som kommer göra mina fötter, men inte Gerdahallen, glada. Egentligen skulle vi ju bara träna och käka thaimat på Mikai (?), men men...

Nu har jag i alla fall tagit tag i mitt liv, burit ner mina flyttlådor och börjat sortera vad som ska med till lägenheten och vad som ska hem till Smålandsstenar. Jag hoppas också att det jag kommer på nåt smart att göra med det här med möbler, skulle vilja ha lite höga hyllor med glasdörrar (eller liknande) att ha mitt porslin i. Och nåt att ställa tv:n på. Och - just det ja - en ny tv. Kan det vara helt omöjligt?

Inga kommentarer: