lördag, januari 13, 2007

Just a thought.

Bra dag idag. Först två timmar på biblioteket (ja, trots att det är lördag!), sedan hem i ilfart, käk i ilfart och till Gerdahallen för ytterligare ett gympass. Återigen ett med stång, vilket innebär att man först hoppar runt på alla möjliga tänkbara och otänkbara sätt, gör armhävningar och tusen varianter av sit-ups, för att sedan plocka fram en stång som kan väga allt mellan 6 och 18 kilo och gör olika varianter av lyft med den. Sen lite mer roliga hopp och armhävningar, springa av sig lite och till sist - det bästa! - stretching.

Smart som jag är tog jag den lättaste stången idag ^^

Kändes i alla fall bra att ha varit igång lite, jag märker ju definitivt att det behövs... För övrigt är jag lite smått festsugen, inte varit ute på jättelänge nu ju :)

nu - Star Wars på tv, scifi-nörd som jag är i hjärtat gillar jag det.

Inga kommentarer: